درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. درباره ما

درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. درباره ما

افتتاح شرکت

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

شروع کار

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

دلونگی با طعم اسپرسو

محصولی که از دلونگی در ذهن همه ما ایرانی ها قرار دارد، قهوه ساز دلونگی بوده که در ادامه تولید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه این شرکت، در فهرست محصولات شرکت قرار گرفت. جالب است که بدانید، نخستین قهوه ساز دلونگی در سال ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد.

از زمان معرفی این دستگاه به بازار، دستگاه های قهوه ساز دلونگی قدم در راه شهرت گذاشتند و در طی سالیان بعد توانستند با اختلاف زیادی از سایر محصولات این شرکت، خود را به دنیا معرفی کنند. به همین خاطر، بسیاری تصور دارند که دلونگی، تنها تولید کننده دستگاه های قهوه است و در زمینه های دیگر، فعالیت چندانی ندارد!

در آغاز قرن بیست و یکم میلادی، شرکت دلونگی آنقدر شناخته شده بود و فروش داشت که توانســت دست به یک خرید بزرگ بزند. در سال ۲۰۰۱ میلادی، همانطور که در بالا اشاره شد، جوزپه یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید محصولات خانگی انگلستان را به قیمت ۵۶ میلیــون پوند (معادل ۶۷ میلیون دلار) خرید و این گونه بود که برند کنوود به زیرمجموعه دلونگی تبدیل شد.

مشتریان ما

فهرست